Ny selvbetjeningsløsning til sikkert login med to-faktor

Pædagogiske medarbejdere kan nu selv skifte eller nulstille to-faktor godkendelsesmetode til sikkert login, hvis de fx har mistet eller fået ny mobiltelefon.

I Københavns Kommune bruger vi Microsoft Authenticator app som en godkendelsesmetode til dit medarbejderlogin (udover din adgangskode).

Microsoft Authenticator skal installeres og opsættes på din mobiltelefon.

Du kan skifte eller nulstille din Microsoft Authenticator app via selvbetjeningsløsningen på NSIS.bit.kk.dk

Læs mere om sikkert login med to-faktor

Billede
Information