Ny selvbetjeningsløsning til sikkert login med to-faktor
I Københavns Kommune bruger vi Microsoft Authenticator app som en godkendelsesmetode til dit medarbejderlogin (udover din adgangskode).
Microsoft Authenticator skal installeres og opsættes på din mobiltelefon.
Du kan skifte eller nulstille din Microsoft Authenticator app via selvbetjeningsløsningen på NSIS.bit.kk.dk.
Billede